This is an example of a HTML caption with a link.
›› Home ›› Advies ›› Opmaak van documenten

Opmaak van documenten

ATHOM stelt in opdracht van de vastgoedmakelaar de gevraagde documenten op volgens de regels van de kunst.

De vastgoedmakelaar stelt hiervoor alle nodige en essentiële informatie ter beschikking (Bv. Identiteitsgegevens, titel, kadaster, ovam attest, stedenbouwkundig uittreksel of info, EPC, Elektriciteitskeuring, conformiteitsattest stookolietank, basisakte…).

Wanneer bepaalde essentiële documenten ontbreken worden deze in samenspraak met de vastgoedmakelaar opgevraagd.

Voorbeelden van documenten welke kunnen worden opgesteld:

  • Opdrachten en mandaten
  • Verkoopovereenkomsten / compromissen
  • Aankoop- en verkoopbelofte - optie
  • Afstand-verkoopovereenkomst
  • Bod tot aankoop
  • Huurovereenkomst
    • Woninghuur
    • Handelshuur
    • Concessie
    • Bezetting ter bede
    • Opzeg
    • Verlenging
       
  • Pachtovereenkomst
    • Nieuwe overeenkomst
    • Opzeg
    • Verlenging
       
  • Plaatsbeschrijving
  • Schuldbekentenis
  • Bank- en handgift documenten + pacte adjoint
  • Overeenkomsten en contracten die vastgoed gerelateerd zijn.
  • Voorbereiden van een dossier om over te maken aan de notaris.
  • ...


De documenten worden hetzij “ingepast” in het sjabloon van de typecontracten van de vastgoedmakelaar of worden in een neutraal formaat aangeleverd.

De documenten worden steeds digitaal bezorgd.